There is a newer release in this EA Sports franchise. Check out the latest release for all new gameplay features. Get FIFA 17 Standard Edition on Xbox One or Xbox 360! Standard Edition includes: Base Game and one FIFA Ultimate Team Legends player on-loan for 3 matches. Powered by Frostbite, FIFA 17 transforms the way you play, compete, and emotionally connect with the game. FIFA 17 immerses you in authentic football experiences by leveraging the sophistication of a new game engine, while introducing you to football players full of depth and emotion, and taking you to brand new worlds accessible only in the game. Complete innovation in the way players think and move, physically interact with opponents, and execute in attack lets you own every moment on the pitch.