This product will no longer be available for purchase as of 11/1/2024. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K23 will be shutdown as of 1/6/2025. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. The Bad News U Pack makes WWE 2K23 Even Stronger as 5-time Intercontinental Champion Wade Barrett returns to the franchise while 3-time WWE Divas champion Eve Torres and NXT Superstars Damon Kemp, Andre Chase, & Nathan Frazer all make their debuts. Each playable Superstar comes with their own MyFACTION card. The Bad News U Pack is already included with the WWE 2K23 Season Pass.