Wolcen: Lords of Mayhem - Deluxe Edition Bonus
With Deluxe Edition of Wolcen: Lords of Mayhem you get the following exclusive content: ● Einjar’s Bloody Raiment cosmetic armour: Echo the vicious barbarian leader who terrorised the distant lands of Varg and show your enemies that you do not sow; you reap. Make the battlefield your table and feast. ● Dust Crown Armour: A gift for the newly appointed Regent of Stormfall from the city-state of Vulkaïn, the Dust Crown armour was forged in the same fiery caldera that houses the city and its grandmaster Ashsmiths. Layers of the strongest volcano-forged Vulkaïn steel, inlaid with rivulets of gold harvested from the dust plumes that rise from the heart of the mountain, make this armour worthy only of the land’s greatest champion. ● The Kuei Tiger: Captured in the dark jungles of the Kuei Empire and imported to Stormfall by unscrupulous traders for a minor lord, the Kuei Tiger pet will accompany you on your adventures and even collect gold from fallen enemies for you!