WO4U: Deluxe Edition Bonuses
■Content - Bonus Weapons: War God's Halberd Z, God Smiter's Pike Z, Abaddon Z - 300,000 Growth Points - 3,000 Arena Points - 100 Crystals - Early character unlock: Kyūbi, Tamamo, Yinglong ■How to use - Weapons You can change weapons from camp by selecting "Weapons" - "Equip Weapons". - Growth Points You can use growth points to level-up your characters from camp by selecting "Upgrade" - "Upgrade Officers" - "Upgrade Levels". - Arena Points The points can be used at the Battle Arena to unlock characters or obtain weapons. - Crystals The Crystals can be used through "Upgrade" - "Upgrade Camp" in Camp. - Unlocked Character You can select the character at camp from "Party" - "Form Team". *This product is part of the DLC set for purchasers of the Deluxe Edition.