Witchdoctor Alpha Overlord Set
Includes five cosmetic items, including the support "Witchdoctor Alpha" suit skin, which assists allies with a combined offensive and defensive beam. Overlord, the mummy of the monarch who ruled the ancient world! Equip yourself with cosmetic items and pull your allies back from the brink of death! Contains the following content: Witchdoctor Alpha Overlord Set - Overlord (Witchdoctor: Exosuit Skin) - Ritual Icon (decal) - Upstream (emote) - The doc is in! (stamp) - Pendant of Power (charm) Note: Items included in this set may also be available for purchase individually or as part of other sets. Please be careful of duplicate purchases. Skins, decals, and charms are cosmetic items that change the appearance of an exosuit and have no other effect. Emotes and stamps are items that can be used to customize the in-game Comm Wheel. Obtained additional contents can be used by going from the title screen to the in-game home screen. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organiser of a family group, family member accounts will not receive it.