Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Sororitas Class
This DLC adds a new playable class to Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr: an Inquisitor with an Adepta Sororitas background. Also known as the Sisters of Battle, the Sororitas are devout followers of the Emperor, and a bastion against corruption and heresy across the Imperium. They lay waste to heretics with a wide array of weaponry ranging from Flamers to Blessed Blades, Power Mauls and Power Halberds, however their faith is said to be a weapon stronger than any steel. Through this zealous faith they invoke powers beyond measure to perform Saintly Deeds, silencing every last heretic's final cries.