Enter the City of Suffering where the Drukhari hunt their human prey on a larger scale. Hinder the Xenos plans, take down as many Pain Catalysts as you can and make them pay for every Imperial citizen they steal. This DLC contains the world Myrkon as a Starmap location, home to a brand new game mode that comes with its own leaderboard and new achievements. You can find Myrkon in the Malcorum system in the Triglav Subsector. (Please note that this Starmap location is only available after unlocking the Triglav Subsector.)