VR Mission Expansion
Push Raiden’s Cyborg body to its limits with 30 all-new VR/Virtual Reality missions, featuring that classic VR look inspired by the original Metal Gear Solid: VR Missions. Featuring a mix of combat training, tactical maneuvering, stealth-based approaches and more, these missions will both provide practice in which to hone your skills in original stages not seen the in the game’s campaign. And, in an interesting twist, you’ll be able to take control of the Dwarf Gekko in the VR Missions for an entirely unique experience. Buy Now!