Van Helsing III: Phlogistoneer Epic Item Pack
Master the secrets of Weird Science and lay waste to your enemies with this collection of epic equipment that can be found exclusively in this content pack for the Phlogistoneer class. Borgovia is in ruins and its future looks grim, but with the right arsenal you might have a chance against your feral enemies. The Phlogistoneer Epic Item Pack includes a rare exoskeleton armor and a Discharger cannon - a good start if you want to take back the city. Notes: the DLC items are all account-bound, but they work across all of your characters. You can transfer the items between your characters by using the in-game storage.