Van Helsing III: Che Domovoy Minipet
Domovoys are smart little creatures and this one is not an exception. Once part of a team that tried to free captured Domovoys from slavery, he recognized the imminent danger and joined you to save Borgovia. The Domovoy Minipet DLC unlocks the cute Domovoy minipet, who grants you a better chance to find magic items and also gives you valuable gold every once in a while.