Van Helsing III: Artifacts of The Forgotten King
King Borislav’s long-lost relics have been unearthed again and you can collect them exclusively from this content pack that can be used by every hero class in the game. You have survived many battles in Borgovia but the biggest challenge is still ahead. Make sure to prepare for the uncertain with this Advanced Item Set that includes an ancient trophy, ring, and amulet. Wield the remnants of the Forgotten King and make your enemies suffer. Notes: the DLC items are all account-bound, but they work across all of your characters. You can transfer the items between your characters by using the in-game storage.