Valkyria Revolution Scenario: The Road to That House
The tale of the Anti-Valkyria Squad's true feelings for Hans, boy soldier and Vanargand's most trusted runner. This event is a literary fragment that can be viewed from Bernard's "Notebook" after completing Chapter 10 of the game's main story.