Ultra Costume Catalog 1
Download the first Super Street Fighter IV Ultra Costume Catalog! This catalog is a compilation of the Ultra Challengers Pack 1, Ultra Shoryuken Pack and Ultra Femme Fatales Pack. If your opponent is using a costume included in this catalog, you will be able to properly view it in Super Street Fighter IV.This downloadable content is only compatible with Super Street Fighter IV.