Time Trap: Hidden Object Adventure
Solve the mystery of the post-apocalyptic world and find out why a journalist was found missing. Perhaps it’s the work of the aliens… Features: - 55 realistic post-apocalyptic scenes - Detective storyline, Investigative journalism - 37 challenging game locations: search for hidden items and solve puzzles - Most of the hidden objects are real vintage! - Build your collection. Go through scenes again to try new quests and get new rewards! - A unique system of preview and highlighting hints Adventure will take you on a journey through empty corridors of an abandoned city in a search for the missing person. Come and rescue him from oblivion. Inspect all corners of the fantastic city: every street, every office, every corridor. Unique atmosphere and sci-fi storyline, ambient music and realistic graphics will make your trip to the quarantined zone an unforgettable experience. Each object you’ll find could be a hint. Dive into the world of fantasy!