The Texas Chain Saw Massacre - PC Edition - Wyatt
While born in the Austin area, Wyatt grew up near Lubbock, TX, and has been ranching since childhood. A loner by nature, Wyatt headed to the cemetery to celebrate a local bull riding win by his brother's gravestone. Discovering damage to his brother's marker, he confronts the mortician and finds himself abducted and trapped by the Slaughter Family. But he isn't defenseless - with concealed throwing knives by his side, Wyatt is able to stun overconfident Family members from a distance. He has a limited number of them, so each throw must count - will this be enough for him to survive?