The Texas Chain Saw Massacre - PC Edition - Virginia
A distraught Mother who refuses to believe her Son is really gone, Virginia moved closer to Newt, TX in hopes of conducting her own search. Her past experience as a Nurse gives Virginia intimate knowledge of chemicals and other substances, and because of this, she's able to use Sissy's flower powder against the Family, temporarily blinding them. She can also use this skill to eliminate Nugget, permanently.