The Texas Chain Saw Massacre - PC Edition - Rush Week Towel Outfit
Running for your life in sheer terror has never looked so good! This DLC pack gives the Towel outfit to the Rush Week Victims. Note - if you played Rush Week before October 22nd 2024, you already own this outfit.