The Texas Chain Saw Massacre - PC Edition - Maria
Maria's disappearance sent shockwaves across central Texas. With little evidence to prove otherwise, many in the surrounding communities started to fear the worst. But deep within the bowels of the Slaughter family's property, Maria was alive, struggling and fighting like hell for survival. However, she soon realized there was something strange occurring. For reasons unknown to her, she was actually being kept alive. It seemed that Grandpa had an affinity towards her, perhaps some type of past connection? Maria wasn't sure why, but she planned to use this vulnerability against the family and escape the nightmare once and for all!