The Texas Chain Saw Massacre - PC Edition - Hands
A distant cousin to the Slaughter Family, "Hands" pushes 7 feet tall and weighs nearly 350 pounds. He's massive, extremely powerful, and can kill you with his bare hands in a matter of minutes. He also has the ability to place electro traps on key objectives, electrocuting any Victims that try to bypass the area. He's a lethal combination of strength and strategy!