The Texas Chain Saw Massacre - PC Edition - Hands Outfit 1 - Suspenders
Even when on the hunt, Grandpa always expects everyone to look their best for dinner time! This DLC will give you one brand new outfit for Hands. Requires Hands character, sold seperately.