The Texas Chain Saw Massacre - PC Edition - Danny
A kind and intelligent Victim with a rough exterior, Danny is desperately searching for his missing girlfriend, Maria. His Study and Tamper ability allows him to examine and manipulate crucial items around the environment, giving himself and fellow Victims a better chance at survival!