The Texas Chain Saw Massacre - PC Edition - Bones
Lovingly nicknamed "Bones" by fellow members of the Slaughter Family, this duplicitous whack job spends his days serving as a local mortician in Muerto County under one of his many aliases. Bones has the ability to plant gore bomb explosives on most vertical surfaces, and they will detonate if a careless Victim sprints by within range, dealing damage and revealing themselves to the Family. Don't let his clothes and appearance fool you, Bones loves chaos, and is as deadly as they come.