The Grinch: Christmas Adventures
Have a great Grinchy time trying to steal Christmas in this festive platformer – and help the Grinch’s small heart grow a few sizes bigger along the way! Every Who down in Who-ville loves to sing, gift and feast, which are all of the things Grinch can’t stand in the least. So, help the Grinch and his dog Max set out to steal all the presents in Who-ville. You’ll have to be sneaky to avoid the bothersome babble of carol singers, the ever-eager Whos, and all of the tinsel, trimmings and trappings of the Christmas season. Thankfully, the Grinch has some wonderful, awful ideas – like a Santa costume for stealthy sneaking, a Candy Cane Lasso to swing around, a speedy snowboard that can reach special race areas, and more. And Grinch can throw snowballs to freeze any pesky creatures that get in his way. With colorful visuals inspired by Dr. Seuss’s original illustrations, local multiplayer fun with up to two players controlling the Grinch and Max, and controls and puzzles designed for younger players, The Grinch: Christmas Adventures is a fun new way to enjoy the classic Christmas tale.