The Empire Strikes Back Character Pack
Strike back and bring your favorite Bounty Hunters and Hoth-equipped Rebels to LEGO Star Wars: The Force Awakens with The Empire Strikes Back Character Pack! This epic character pack includes Luke Skywalker, Han Solo, and Princess Leia in cold weather gear, the cybernetic Lobot and the Ugnaughts of Cloud City, as well as the deadly bounty hunters Bossk, Dengar, and Boba Fett in his original concept art white armor.