SQUARE ENIXSimulationRole playingStrategy
■The DioField Chronicle Digital Deluxe Edition Content ・Weapon: Knight's Spear (*1) ・Accessory: Mystical Ring (*1) *1: These items can be obtained in the second half of the game, but they can be received during Chapter 1 Episode 2.