Tales of Arise - +10 Level Up (2)
System expansion item that grants +10 levels to your entire party once you claim it from the in-game Unclaimed DLC List. *This content will be available in-game after claiming it from the in-game Unclaimed DLC List. *You cannot go above the max level cap of 100.