Stellaris: New Player Edition
Take off for your journey through the stars with the Stellaris: New Player Edition, a package specifically designed to help you navigate your first hyperlanes as you venture into unknown planetary systems. This edition includes selected DLCs to help you achieve your dreams of galactic conquest! The Stellaris New Player Edition includes: Stellaris The sci-fi grand strategy game where you can explore new worlds, encounter new beings, and face the challenges of intergalactic colonization, diplomacy, warfare, perils, and crises. Stellaris: Utopia For those who believe we can aspire to more, this enlightenment-oriented pack focuses on evolving your society for a brighter, more glorious future. Stellaris: Galactic Paragons For players who understand that to manage a galactic empire, you need great leaders to help your people follow your lead to the stars.