State of Decay: YOSE Bonus Gurubani Kaur
Gurubani Kaur was born in Punjab, India, but moved to America before she learned to talk. She used to be a wild child in college, but the outbreak sparked a return to the faith of her youth. Her weapons of choice are an Indian cavalry sword and a suppressed World War II carbine that her father kept as antiques.