SOULCALIBUR VI - DLC11: Setsuka
Purchasing this add-on unlocks Setsuka as a playable character in the main game of SOULCALIBUR VI, as well as an exclusive story for Setsuka in Soul Chronicle. For the first time since SOULCALIBUR IV, the "Drifting Spider Lily" Setsuka joins the fray! Master the "Three Visions" technique taught by her master and use it with her lightning-fast battoujyutsu to take down the enemy! DLC Content: - Setsuka as a playable character - Additional story of Setsuka in "STORY: Soul Chronicle" - Additional items for use in Character Creation (10 total) - Additional weapons (7 total) - Additional titles (4 total) - Additional battle comments (2 total)