Learn the secret Uchu has told no one else! In order to obtain a powerful and mysterious weapon, Lara Croft must face the music in a brand-new challenge tomb, battle foes who look like but are not like any she's ever faced, and confront the deadliest enemy of all: herself. The Nightmare offers new customization options, with the Scales of Q outfit, the Grip of Fear ax, and the White Breath skill, which grants Lara's Fear Arrows the power of an area effect.