Shadow of the Tomb Raider - Force of Chaos Gear Pack
Unleash primordial hell with the Force of Chaos Gear pack. Charge into the fray with the Reptile Hide outfit, featuring plates offering resistance against projectiles and memory fabrics that increase experience from assault kills. Follow up with the Whispering Scourge, a suppressed shotgun that will get the jump on your foes before you blast them away.