Santa Danger ATV Pack
Get ready for Santa Danger, the newest character for the smash hit Joe Danger Special Edition!Also introducing the brand new bouncing Quadbike to add a whole new way to master your stunts!This candy cane munching, ATV jumping father of Christmas has all the festive cheer he needs to get the highest of scores! With NEW special tricks such as the “Winter Wonderland” and “Ho Ho Hurricane” this Jolly Daredevil is ready to collect special Festive Presents across every level. Get ready for a white Christmas too, when you select Santa Danger you unlock a bountiful blizzard of all new snow effects!Special Edition is the ultimate fun packed version of the multi-awarding winning Joe Danger, exclusive to Xbox 360!