Portal Knights – Box of Fantastic Headwear
Customise your Portal Knights characters with this stylish selection of fantastic headwear. Items include: - Bowler Hat - Mosca Mask - Monocle - Apple Hat - Venetian Mask Stand out from your friends with these stylish additions to your character while exploring Elysia. Just equip these vanity hats to see it for yourself! The world of Elysia needs YOU! Join this cooperative, 3D sandbox action RPG to level up your character, craft epic weapons, conquer enemies in real-time, and build almost anything! Craft your adventure. Forge your hero. Become the ultimate Portal Knight!