PC Building Simulator Republic of Gamers Workshop
Created in collaboration with ASUS, this new workshop for PC Building Simulator is a slick and modern alternate workspace ideal for any Republic of Gamers fan. Once purchased, players can use this workshop in both Career and Free Build modes of the game and switch between available workshops whenever they feel like a change of scenery. Features: - Brand new Republic of Gamers themed design and aesthetic - New workshop layout - Neon!