ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Path to the King of the Pirates & Soul Map 3
Gol D. Roger, the King of Pirates, a man who took everything the world had to offer. Push yourself to the limit as you attempt to surpass his legend! *This product includes the Soul Map 3, which allows new skills to be acquired and existing stats and skills to be increased beyond current limits.