NBA 2K25 - Season 1 Pro Pass
The NBA 2K25 Pro Pass: Season 1 takes your MyCAREER and MyTEAM experience to the next level. The Pro Pass unlocks access to 40 levels of earnable premium rewards, including up to 45,000 VC as you progress through the Season on your way to level 40! Get the Season 1 Pro Pass and automatically receive a Jordan Tatum 3 Floral, Black Floral Pattern Short Shorts, an Amethyst Vince Carter MyTEAM Card, and a S1 Pro Pass Pack. *NBA 2K25 Pro Pass requires base game, internet connection and NBA 2K Account. **Season 1 Pro Pass & Hall of Fame Pass will expire at 7:59AM PT, October 18th, 2024 . Any purchase of the Season 1 Pro Pass or Hall of Fame Pass is non-refundable.