Money for the Vultures Bundle
Get access to the expanding world of Desperados III for one neat bundle price. In the first part of "Money for the Vultures", the gang reunites once again to hunt down Vincent DeVitt's hidden riches. In the second part of "Money for the Vultures", the gang return to Louisiana to challenge a new member of the DeVitt family. In the third and final part of "Money for the Vultures", the journey concludes in a fan favorite location.