Joka & Tat Mask Set: Joka Mask/Tat Mask
Outfits of Joka from Klonoa: Door to Phantomile and Tat from Klonoa 2: Lunatea's Veil! Enjoy the game dressed as the villains that try to stop Klonoa and friends.