JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Giorno Giovanna Haruno Shiobana Costume
Giorno Giovanna Haruno Shiobana Costume DLC is available for use in-game. Start your journey on the path to being a Gang-star as Haruno Shiobana before he became known as Giorno Giovanna!