Gori: Cuddly Carnage - Neon Neko Skin Pack
Get three new dazzling outfits to slay the Adorable Army with Neon Neko Deluxe Skin Pack for Gori: Cuddly Carnage: The Oni Pack - For when you want to be a demonically sharp dressed cat The Kawaii Pack - For when you feel cute and might delete the Adorable Army, FROM EXISTENCE The Arcane Pack - For when you channel the brightest ancient elements into your fury! Each of the 3 packs contains : - A slick new outfit For Gori - A new paint job for F.R.A.N.K - New effects for Gori’s shield. Download today and slay the Adorable Army in style!