Gori: Cuddly Carnage - Dragon Skin Pack
Show the Adorable Army your FURY with the Chinese Dragon premium skin pack for Gori: Cuddly Carnage that adds : - A slick Dragon themed outfit For Gori that glows in the dark - A new shiny gold tented paint job for F.R.A.N.K - New effects for Gori’s shield. Download today and slay the Adorable Army in style!