Galactic Civilizations III - Altarian Prophecy
Lead the newly founded Terran Alliance in its first encounter with the Altarian Confederation. You must forge an alliance and unite with them in order to combat the terrifying threats of the Drengin Empire and the Dominion of the Korx. But, beware - just as victory seems within your grasp, an even deadlier threat emerges from the shadows to try and take it away.