Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious
The next great automotive adventure begins with the Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious standalone expansion for Xbox One! For the first time ever, the Forza experience of thrilling driving and amazing cars is combining with the unstoppable Fast & Furious movie franchise to create an original adventure filled with adrenaline-fueled automotive action.