Fae Farm - Cozy Cabin Variety Pack
Pre-Order Fae Farm and receive the Cozy Cabin Variety Pack, an exclusive pack of items to customize your character’s outfit and decorate your homestead, including: - The Cozy Casual Farmer’s Outfit, a three piece stylish yet comfy shirt and overall set, accompanied by a beret hat and chewing straw for casual farming vibe! - The Farmhouse wallpaper, flooring and rug to style your cozy homestead with farm life features. - The Log Bench and the Garden Birdhouse, to welcome all your visitors whether their wings are of the feathered or the fae kind. - The Animal Portrait, a picture frame to add a nice finishing touch to your new home away from home.