EX Image Pulses: Carrera, Gibril, and Milas pack
This pack adds 4 skill-type Image Pulses of Azure Striker Gunvolt's "Carrera," 4 skill-type Image Pulses of Azure Striker Gunvolt 2's "Gibril," 4 skill-type Image Pulses of Azure Striker Gunvolt 2's "Milas," plus 4 additional passive-type Image Pulses, for a total of 16. After purchasing this DLC, these new Image Pulses will be added to the available rewards for each mission in-game. Collect Image Chips before clearing a mission to earn randomly-determined Image Pulses.