Roam The City as a masterless samurai with the Ronin Pack, coming in three parts to download as free DLCs. Collect all of them, and get a full outfit and a unique sword. The second part contains: - Survivor's Handcrafted Mitts—Deliver strikes with insane precision with these form-fitting mitts. - Survivor's Handcrafted Mask—Mask yourself and become one with the shadows. - Survivor's Handcrafted Guards—Defend yourself swiftly with these light guards.