Dying Light 2: Stay Human - Nightrunner Bundle
Buy the new Nightrunner Bundle. Show no mercy to your enemies by mutilating them in combat, whether you help survivors during the day or brave the dangers of the night. This bundle contains: Nightrunner Outfit — wear it when the days are hot and bloody. Cutting Edge Axe — a limb here, a limb there…dismember your foes with ease and let the blood run like water. Nightrunner Coat — will help you keep your cool in a sweaty situation. Nightrunner Trousers — stay comfortable as you creep around. Nightrunner Trainers — silently tread past the dangers of the night. Nightrunner Gloves — insulating your hands without losing on maneuverability. Nightrunner Mask — better safe than sorry. You never know who could be watching from the shadows. Nightrunner Guards — keep the monsters from chomping on you. Your forearms, at least.