The Black Emporium expansion adds four high-level stores that sell epic weapons, powerful accessories, new crafting materials and schematics, and other hard-to-find items. Change your facial appearance with the Mirror of Transformation. Accessible from the war table, The Black Emporium provides even more ways to customize your Inquisition. Download at no additional cost today!