The Spoils of the Qunari content pack adds new items to your Inquisition, inspired by the style of Par Vollen! Bring the Qun to Skyhold with several options that represent your dedication to discipline, from a massive warrior throne to various sculptures honoring the Qunari people. The Spoils of the Qunari content pack also includes two sets of unique armor as loot, including an Arishok armor set, as well as schematics to craft new pieces for your party members. Ride across Thedas atop an armored war mount and vanquish your enemies in the name of the Qun!