The Spoils of the Avvar content pack adds new personalization elements to your Inquisition, including the Avvar Mount Pack, which contains five different beasts to ride across Thedas. Charge into battle atop a war-painted mount! Bring the unfettered spirit of the Avvar to Skyhold with several options to customize your base. The Spoils of the Avvar content pack also includes two sets of unique armor as loot and schematics to give your party the advantage against your foes.